
Зауважимо, що у цих зразках реклами використана символіка партії, тому вона належить до політичної. У ній, так само як і в передвиборній агітації, мають бути вихідні дані, згідно п. 7, ст. 69 Закону «Про вибори народних депутатів»: «…повинні містити відомості про замовника цих матеріалів, установу, що здійснила друк, або вказівку, що друк здійснено з використанням обладнання, що належить партії, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск», - повідомляє прес - служба Черкаської обласної організації ГМ "Опора".
Загалом, вихідні дані потрібно вказувати для того, щоб знати, звідки профінансована та чи інша реклама. «Якщо неможливо прослідкувати звідки матеріал, який розповсюджують, то складно взагалі говорити, що дотримуються принцип фінансування агітації лише з виборчого фонду. Тому, якщо це: нелегальні листівки, брошури, програми – це порушує принцип рівності умов щодо фінансування кампанії того чи іншого суб’єкта», – каже аналітик Громадянської мережі «Опора» та Донецької обласної організації «Комітету виборців України» Олександр Клюжев.
Як розповідає експерт, перед початком позачергової кампанії, Верховна Рада розглядала низку законопроектів, які стосувалися суттєво посилення відповідальності за порушення виборчого законодавства, у тому числі в частині ведення передвиборчої агітації. Проте ВР не захотіла удосконалювати ці питання. Тому нині, можливостей впливу на таких порушників немає.
